Hallo,
Ik zie dat u liever geen standaard rolletje tapijt in uw logo wilt hebben. Toch kon ik het niet laten om dit voorstel te doen. Ik geloof ook dat dit niet zomaar 'standaard' rolletjes tapijt zijn. Beide rollen richting elkaar en het tapijt ondersteund het woord 'woon' waardoor het betrouwbaarheid uitstraalt. Ook door de letters te doen overlappen ontstaat er een visuele knusheid en menselijkheid wat het beeld sterk maakt voor de doelgroep.
Ik heb al ideeën hoe dit dynamisch uitgewerkt kan worden in een huisstijl. Als het logo u aanspreekt zal ik hier snel voorstellen voor maken.
Groet!
Sander
Ontwerp een logo, huisstijl en bedrijswagenreclame voor een bedrijf in Woningstoffering en raamdecoratie
- Wedstrijd van: Woonstoffeerderij
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2014
Datum einde: 20-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedemiddag,
Helaas, zoals u wellicht al vermoeden kon, ik vind dit veel te cliche. Sterker nog, dit had voor mijn gevoel een logo van een tapijtstunter kunnen zijn.
Desalniettemin bedankt voor uw bijdrage.
Groet,
De Woonstoffeerderij