Dag Karen,
bedankt voor de feedback ! Hierbij nog 2 varianten, waarbij ik met blauwtinten gewerkt heb. Beide focussen op de 11 en de 8, die in combinatie een persoon/personen vormen. Dit met een grote smile, om te nadrukken dat tevredenheid en plezier belangrijk zijn.
Verder heb ik ook geprobeerd om het beeldmerk en de tekst meer tot een geheel te maken.
Ik kijk alvast uit naar uw respons!
mvg, Daan
Ontwerp een logo & huisstijl wat staat voor plezier en ontwikkeling
- Wedstrijd van: kburgering
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-06-2017
Datum einde: 26-06-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Dag, dank voor jouw voorstel. De tekening van de mens vind ik leuk. Kleur blauw ook. En ik merk dat het mijn nog onvoldoende aanspreekt. Het gaat mij vooral om de cijfers 11-08 en het woord zelfkracht. Ik wil graag dat dit verbonden wordt in het logo en niet losstaand. Wil jij met deze feedback nog een 2e poging doen?
Dank Karen

Geen commentaar