Hoi Ben,
Ik heb het vooral clean en strak gehouden. 
Mvg, Melvin
                                        
Ontwerp een logo+huis stijl voor een Horecagroothandel
- Wedstrijd van: Greenacre Foods
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-09-2017
Datum einde: 25-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
 MellGraphics
                MellGraphics
             
                                                    clean en strak is goed ik mis iets van kleur ik weet alleen niet welke ik wil gebruiken voor dit concept ,   ik had ook een idee net aangezien het een discount concept word wellicht de E in hardlopers een euro tekentje maken ofzo ?
in plaats van die H ervoor die vind ik niet zo mooi
En strak is goed maar dit mist een beetje feeling ofzo als je weet wat ik bedoel
 Nederland
                                        Nederland
                                     France
                                        France
                                     Deutschland
                                        Deutschland
                                     Österreich
                                        Österreich
                                     United Kingdom
                                        United Kingdom
                                     International
                                        International
                                    