Beste opdrachtgever,
Dank voor uw feedback.
In deze inzending de eerdere schetsen die wij hebben gemaakt daar waar uiteindelijk onze eerste inzending uit voort kwam.
Bij deze van boven naar beneden:
- wat zachtere tinten paars gekozen
- enkel in het beeldmerk van het logo gebruik gemaakt van de outline
- vier primaire kleuren gebruikt
- een tint groen gebruikt welke meer voorkomt in de medische wereld
- een allereeste schets (wilde we u toch niet onthouden) op basis van simpele blokken in het logo.
Wij zijn bereid om ver te gaan als het gaat om wensen en verzoeken, dus schroom niet om ons te benaderen om er nog meer uit te halen.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media.
Ontwerp een nieuw dynamisch logo en huisstijl voor bestaande fysiotherapie praktijk.
- Wedstrijd van: MCN
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-03-2013
Datum einde: 02-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Bij deze onze inzending voor wat betreft een mogelijke kandidaat voor een nieuw dynamische logo met daarbij een mogelijke aansluitende huisstijl die wij graag voor uw organisatie willen uitwerken.
In ons logo hebben wij getracht om het in het beeldmerk meerdere faceeten te laten spreken. Namelijk de samenwerking tussen meerdere fysio- en manueeltherapeuten binnen één centrum, de genoemde elementen die samenvloeien tot één krachtig geheel én de beloonde Plus Status hebben we in de vorm terug laten komen middels het kruis.
De kleuren hebben we gekozen aan de hand van de huidige kleurstelling in uw logo. Dit als basis. Andere kleuren zijn natuurlijk altijd mogelijk. Echter mocht men de praktijk al enige tinten paars hebben meegegeven, kan dit zo behouden blijven daar het nieuw logo ook diverse paarse tinten heeft.
Voor het lettertype hebben we gekozen voor een font met wat ronde hoeken en vormen wat het ten eerste ook dynamische maakt in plaats van rechte hoeken in een font en ten tweede sluit het mooi aan op de ronde vormen binnen in het beeldmerk. De kleur in deze is donker grijs op een lichte achtergrond.
Kleuren en fontkeuzes over het totaalpaket, zijn natuurlijk altijd bespreekbaar.
Wij vernemen graag uw reactie en zijn bereid een complete huisstijl te ontwikkelen naar wens.
Bestanden zullen in diverse formaten aangeleverd worden zodat men op alle gebieden vooruit kan.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Beste Dennis,
Dank voor uw inzending. Wij vinden uw logo mooi maar iets te klinisch. Wij zijn benieuwd wat er gebeurd als het kruis iets lichter, iets luchtiger, iets minder massief is. Hoe is een andere kleurstelling (niet teveel kleuren)? Is er ook een variant mogelijk waarbij MCN en fysiotherapie omgedraaid worden? Met vriendelijk groet, Bas