Ontwerp een nieuwe huisstijl voor een bestaand bedrijf dat actief is in de Attractie Verhuur en Organisatie van Evenementen
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: funcompany
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 12-01-2016 13:39
- Datum einde : 26-01-2016 13:31
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 49
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Fun Company Verhuurd Attracties en Evenementen Materialen, Verkoop van Attracties en Organisatie van Evenementen.
Doelgroep:
Kinderen, Verenigingen, Gemeentes, Scholen, Sport Clubs, Particulieren en Bedrijven, Evenementen Bureaus.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Rood, Blauw, Zwart, Donker Geel
Blue Nights Design
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Blue Nights Design zegt
Hi, Thank you for rating my designs do you have any suggestions for the logo?
Kind regards,
Sonja -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Blue Nights Design zegt
This is my vision of your logo. (I followed your requirements that are necessary to implement in your logo.) Logo has a fun, yet serious nature with elements that are now trendy. Cubes which containin letters indicate on trading, exchange that is your industry. The letters are selected so that they have curves indicating the warmth felling but with some sharp edges, which shows the seriousness. I have tried to make it gleeful and yet it has a solid line of seriousness.
Kind regards,
Sonja
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-