Het logo is een eenvoudig, maar een krachtig icoon. Het ‘plusje’ in het logo is een internationaal symbool voor medische zorg. Het persoontje verwijst naar de personen in het logo van de eerstelijns zorg, Nieuwegein, maar ook naar:
Wij zijn Geijnsburg;
We doen het goed én we doen het samen met en voor onze patiënten, verwijzers en alle andere partners.
Kleuren:
Fris, toegankelijk, open, maar gepast!
Ontwerp een origineel en fraai logo en huisstijl voor Geijnzorg: ons samenwerkingsverband van Gezondheidscentra in Nieuwegein
- Wedstrijd van: r.a.b. franke
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-10-2017
Datum einde: 14-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

