Ontwerp een pakkend Logo & Huisstijl voor een nieuw Sales & Merchandising bureau

Datum start: 08-08-2013

Datum einde: 22-08-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
biki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een pakkend en dynamisch logo (en huisstijl) voor Retailscore. Retailscore is een nieuw Sales & Merchandisingbureau.

Het logo moet een link hebben met winkels en/of de mens. Die staan centraal.

Geen logo's meer indienen met winkelwagentjes svp. Ik zoek een link met 'het supermarktschap' en de mens (probeer eens een oog)!

Bedrijfsomschrijving


Als Sales & Merchandisingbureau stuurt RETAILscore haar ervaren merchandisers in opdracht van fabrikanten/dienstverleners naar de winkels waar hun producten liggen. Onze merchandisers plaatsen daar dan verkoop bevorderende materialen, richten schappen in of verkopen displays voor op de winkelvloer (vaak supermarkten).

Doelgroep


RETAILscore richt zich op fabrikanten en dienstverleners (B2B)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij houden van redelijk moderne logo's en er moet iets herkenbaars inzitten, wat met winkels te maken heeft of met mensen. Alleen maar een tekstlogo is niet wat wij zoeken.

Designer: welroosmedia welroosmedia
logo_huisstijl-welroosmedia-roxSMmKu

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze inzending voor een mogelijk nieuw logo voor uw organisatie.

Het logo kan gezien worden zijnde een prijslabel of een shoppingbag. Gekozen is om enkele kleurvarianten weer te geven om te laten zien dat het logo straks met de verschillende kleuren binnen diverse divisies van uw organisatie gebruikt kan gaan worden.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

i | welroosmedia.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.