Ontwerp een pakkend logo voor The Rechargery vitaliteitsontwikkeling vanuit hoofd hart en lijf

Datum start: 10-09-2020

Datum einde: 17-09-2020

Totaal budget: € 235.00
Nieuwste inzending
Book cover
omhe19

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Update: Kleine aanvulling, The Rechargery is een plek waar je kunt opladen. Waar je kunt voorkomen dat medewerkers burn-out of overspannen raken. Logo mag abstract of de naam mag het logo zijn, de beweging in het woord zelf.

+ Voorbeeld logo's toegevoegd.


Ontwikkel een logo en huisstijl voor The Rechargery.

We zoeken een energiek en fris logo. Kleurstelling groen/blauw evt oranje. Vitaliteit gaat oa. over energie, die mag van het ontwerp afspatten!
De doelgroep is Corporate, daar moet het aansluiten. Dus meer Corporate Energy dan leisure en sport. Het gaat niet over gezondheid of sport maar meer over energie, veerkracht en motivatie. Hoofd, hart en lijf mag erin terugkomen maar hoeft niet.

Iets over ons:
The Rechargery versterkt organisaties vanuit hoofd, hart en lijf

Een vitaal hoofd maakt de juiste keuzes
Een vitaal hart verbindt in het contact met de ander
Een vitaal lijf kent en herkent de balans tussen inspanning en ontspanning

The Rechargery helpt met het vitaal maken en houden van mens en organisatie. We weten wat er nodig is om te herstellen zonder terugval en, liever nog, we werken aan stresspreventie en voorkomen van uitval. Het vitaal houden van medewerkers en teams zorgt voor betere productie en bespaart geld. We doen dit door het versterken van hoofd, hart en lijf. Voor een optimale vitaliteit heb je ze alle drie nodig. Zo komen denken, voelen en weten in de juiste balans, dat zorgt voor duurzame vitaliteit.
We begeleiden organisaties in het realiseren van een vitale organisatie waarin medewerkers hun volle potentieel in kunnen zetten om de organisatiedoelstellingen te realiseren.

Bedrijfsomschrijving


The rechargery begeleidt mensen en organisaties in vitaliteit en vitaliteitsontwikkeling. Dit doen we met trainingen, coaching en advies.

Doelgroep


HR, P&O en leidinggevenden. Zakelijke markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Groen/Blauw evt oranje.
Energiek.
Focus ligt op energie, veerkracht en motivatie en niet op sport en voeding.
De verbinding tussen hoofd, hart en lijf mag terugkomen in het logo/ontwerp maar hoeft niet.

Designer: Cindyzign Cindyzign
logo_huisstijl-cindyzign-dwxBtTSi

CindyzignCindyzign

Hi! bij deze een nieuw voorstel :-)

Klok TeamontwikkelingKlok Teamontwikkeling

Ha Cindy, nee helaas. Dit is hem niet. Hij mist de kracht vd eerste.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-exeNnttg

CindyzignCindyzign

Goedemorgen, ik heb de feedback van gister verwerkt. Ik hoor graag van u. Met vriendelijk groeten Cindy

Klok TeamontwikkelingKlok Teamontwikkeling

Ha Cindy, Dank voor de aanpassingen. Om eerlijk te zijn, ik ben er niet kapot van.... Misschien ergens tussen beiden in en dan de bol van de R als hartje? Zou je die kunnen laten zien?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-cindyzign-tzTSfEHI

CindyzignCindyzign

Beste team, hierbij mijn logo voorstel. Ik heb geprobeerd om de kernwaarden van uw bedrijf terug te laten komen in het logo. De kleursamenstelling kan naar wens worden aangepast. Ik ontvang graag feedback om tot het gewenste resultaat te komen. Met vriendelijke groeten, Cindy

CindyzignCindyzign

Toevoeving: De R op zichzelf staand is tevens het beeldlogo

Klok TeamontwikkelingKlok Teamontwikkeling

Hij is tof. En ik krijg teveel het gevoel van een yogaschool ;-) Is het mogelijk om het wel zo sprankelend te houden en toch ook wat strakker (zakelijker)?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.