Ontwerp een sportief en fris logo & huisstijl

Datum start: 23-08-2014

Datum einde: 21-09-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
4+

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp een logo en huisstijl (voor op website & briefpapier). Logo voor op de website en social media en diverse affiliatesites. Ook voor op banners en toepassing op flyers.

Het logo moet een symbool bevatten wat als zichzelf staand symbool herkenbaar moet zijn en onderscheidend en aantrekkelijk. compressiekleding wordt in vele sporten gebruikt voor betere prestaties en sneller herstel.

Onze slogan is: Beleef meer sportplezier!

Bedrijfsomschrijving


Sportcompressiekleding.nl is een online webwinkel gespecialiseerd in sportkleding met compressie. Wij verkopen momenteel uitsluitend online aan particulieren. Dit zijn zowel recreanten als professionals. Wij zijn marktleider op het gebied van aanbieden van compressiekleding voor sporters en willen een volgende stap maken door een verdere professionalisering van onze communicatie bedrijfsuitdraging.

Doelgroep


Alles sporters en sporten. Grootste doelgroep ligt tussen de 20 en 50 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


zie ook de kleuren op onze website www.sportcompressiekleding.nl

Uitstraling moet fris en aantrekkelijk zijn met een op zichzelf staand symbool wat duidelijk en herkenbaar moet zijn.

Designer: welroosmedia welroosmedia
logo_huisstijl-welroosmedia-Mfkz5vIO

welroosmediawelroosmedia

Beste,

Bij deze een inzending vanuit onze kant.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

SportcompressiekledingSportcompressiekleding

Beste Welroos Media,

Bedankt voor je reactie. We vinden het symbool niet wat we zoeken. Het zijn veel compressiekousen, broeken en shirts die we verkopen. We zien bij fabrikanten soms een soort van werveling om de benen om aan te geven dat er compressie in zit. Daarnaast is de kleur groen niet wat we zoeken. De kleding is voor zowel mannen als vrouwen en wordt voor 65% door hardlopers aangekocht. We willen graag de creativiteit van de ontwerper stimuleren en niet te veel een richting aangeven.

Ook is de naam sportcompressiekleding ipv compressiekleding (echter hebben we ook die domeinnaam en plannen om daar nog wat mee te doen dus niet geheel onbruikbaar :-))

We zien eventuele aanpassingen graag tegemoet waarvoor alvast bedankt.

Groeten,
Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.