Ontwerp een sportief en fris logo & huisstijl

Datum start: 23-08-2014

Datum einde: 21-09-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
4+

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp een logo en huisstijl (voor op website & briefpapier). Logo voor op de website en social media en diverse affiliatesites. Ook voor op banners en toepassing op flyers.

Het logo moet een symbool bevatten wat als zichzelf staand symbool herkenbaar moet zijn en onderscheidend en aantrekkelijk. compressiekleding wordt in vele sporten gebruikt voor betere prestaties en sneller herstel.

Onze slogan is: Beleef meer sportplezier!

Bedrijfsomschrijving


Sportcompressiekleding.nl is een online webwinkel gespecialiseerd in sportkleding met compressie. Wij verkopen momenteel uitsluitend online aan particulieren. Dit zijn zowel recreanten als professionals. Wij zijn marktleider op het gebied van aanbieden van compressiekleding voor sporters en willen een volgende stap maken door een verdere professionalisering van onze communicatie bedrijfsuitdraging.

Doelgroep


Alles sporters en sporten. Grootste doelgroep ligt tussen de 20 en 50 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


zie ook de kleuren op onze website www.sportcompressiekleding.nl

Uitstraling moet fris en aantrekkelijk zijn met een op zichzelf staand symbool wat duidelijk en herkenbaar moet zijn.

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-budget-media-YIrXGTJ2

Budget Media Budget Media

We hebben de compressie geprobeerd te vangen in een abstracte vorm, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark en Dion

SportcompressiekledingSportcompressiekleding

Hoi Mark en Dion,

Symbool om zichzelf geeft klanten naar ons idee geen associatie met compressie en sport. Misschien als input voor de creativiteit een poppetje in actieve houding met compressiekringen om de onderbenen en bovenbenen?

Groeten,
Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-pweCbTtY

Budget Media Budget Media

Een tweede voorsel van deze kant, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark

SportcompressiekledingSportcompressiekleding

Hallo Mark,

Dit is al veel beter dan de eerdere. Wat de kleurstelling betreft houden we wel vast aan de gebruikte kleur blauw en een grijstint/zwart combinatie. Het huidige symbool lijkt dat het zich beperkt tot alleen kousen. De kleding is in kousen, broeken en shirts beschikbaar. Wellicht kan dit tot een creatief symbool gebruikt worden.


Groeten,
Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-kmAAT8Ua

Budget Media Budget Media

Ons eerste voorstel voor uw logo, qua kleur kunnen we natuurlijk alle

kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van

vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering,

verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps

.png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor

al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een

voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen

verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u.

U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.

Mvg Mark

SportcompressiekledingSportcompressiekleding

Hallo Mark,

Bedankt voor je reactie. We vinden het symbool niet wat we zoeken. Het zijn veel compressiekousen, broeken en shirts die we verkopen. We zien bij fabrikanten soms een soort van werveling om de benen om aan te geven dat er compressie in zit. Daarnaast is de kleur groen niet wat we zoeken. De kleding is voor zowel mannen als vrouwen en wordt voor 65% door hardlopers aangekocht. We willen graag de creativiteit van de ontwerper stimuleren en niet te veel een richting aangeven.

We zien eventuele aanpassingen graag tegemoet waarvoor alvast bedankt.

Groeten,
Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.