Beste Baking Power,
Hetzelfde concept, de vuist en de muffin maar dan met een iets minder agressievere uitstraling.
De Power is nog steeds aanwezig zoals ook de muffin.
Het element "echte producten" wordt positief vertaald door een smile in de vuist.
Ziet u hem?
De positieve insteek / uitstraling hoort bij de doelgroep en in het bijzonder bij het doel op zich.
Het logo omgeven door een kader of andere vorm geeft een beknelde indruk en heeft mijn voorkeur niet.
Het totaalbeeld moet een eerlijk en vooral vrij en krachtig gevoel uitstralen.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
Ontwerp een sterk logo voor een power sociale onderneming!
- Wedstrijd van: Baking Power
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 17-08-2016
Datum einde: 31-08-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

