Geen commentaar
Ontwerp een stijlvol logo en huisstijl voor een nieuwe pannenkoekenboerderij
- Wedstrijd van: StefanGerts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-06-2017
Datum einde: 17-06-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Stefan,
Bijgaand voorstellen logo DLT. Ik heb meer de focus gelegd op 'kinderen'als doelgroep, aangezien kinderen en pannenkoeken goed samen gaan. Beeldmerk een ei gecombineerd met een kip. Tevens 1 vd ingrediënten van een pannenkoek. Ik heb bewust 'blaadjes' etc achterwege gelaten, meer gericht op het boerderijgevoel en kinderen. Ook kan beeldmerk hekenbaar voor kids zijn (maar ook voor de ouders), ook leuk voor een tshirt etc. Ik hoop dat jullie het wat vinden. MVG

Geen commentaar
Ei en kip onder het mom van 'wat was er eerder, de kip of het ei' ;-) dan maar gecombineerd.

Geen commentaar

Geen commentaar