Hallo Bis Kids,
Hierbij een eerste voorstel voor een logo met aanzet tot een identiteit voor Bis Kids.
Ik heb gekozen voor een moderns schrijfletter, gecombineerd met een cleane schreefloze letter. Het zijn twee korte woorden en ik wilde het geheel graag compact houden.
Als beeldmerk heb ik gekozen voor een zonnetje. Om een recycle-pijl of handjes te gebruiken om het tweede-leven karakter weer te geven vond ik iets te plat, dus dacht ik aan de opkomende zon als synoniem voor een nieuwe dag/tweede leven.
Een zacht kleurenpalet met aardse en vergrijsde tinten, die in de hele huisstijl terug kunnen komen.
Ik ben benieuwd of de sfeer en stijl je aanspreken. Laat ook vooral weten als dat niet zo is en waarom, dan kan ik wellicht een nieuw voorstel maken dat passender is.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Vriendelijke groet
Jorina - Mooiniet
insta - kickmooiniet
Ontwerp een stoer en eigentijds logo voor 2e hands merk kinderkleding
- Wedstrijd van: Bis Kids
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-11-2021
Datum einde: 24-11-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

