Strak, modern, sterk, autoritair en nét een beetje apart en vriendelijk, zonder aan kracht in te leveren.
Het idee is een stijgende lijn naar gezonde financiën te verbeelden (dus van rood naar groen, maar zonder kleur kan natuurlijk ook.)
De versies met een dikke lijn eromheen slaan lichtelijk terug op de typografie die vroeger op (voornamelijk amerikaanse) bankbiljetten te vinden is (heel breed en met veel lijnen en schaduw).
Mochten er op- of aanmerkingen zijn ben ik altijd bereid dingen aan te passen en uit te werken.
Ontwerp een strak logo voor een serieuze Stichting
- Wedstrijd van: NFFI
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-10-2013
Datum einde: 06-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Overigens kan het geen kwaad dat u weet dat als u dit ontwerp kiest ik samen met u de identiteit van het bedrijf kan uitwerken en toepassingen en templates vorm zal geven.