Here is a proposal composed by a modern and heavy font. The gradient colors, from anthracite grey to bright orange give the brand a strong and fresh identity. The baseline “Ultimate experience” gives a hint to the future customer by inviting him to know more about the company services. It is easily readable on different backgrounds. No symbols, no add-on needed for a clear brand.
Ontwerp een uniek logo voor een gloednieuw internationale hotelsoftware om de wereld te veroveren
- Wedstrijd van: Roeland Verhamme
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-03-2020
Datum einde: 20-03-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

