ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief

Datum start: 20-11-2013

Datum einde: 28-11-2013

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
hdj9

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een logo.

Een tijdje terug zaten wij; twee vrienden (Jan&Leo), een biertje te drinken. We kwamen er achter dat we maar eens wat leuks en zinnigs moesten gaan doen.

Vanuit een stukje bewustwording, liefde voor oude rommel en engagement met de medemens en milieu willen we een soort van kringloopwinkel op zetten.

Ons motto: “wie goed doet, goed ontmoet”

We hebben inmiddels de naam wijsweg.nu en gdgo.nl vastgelegd, een andere naam is ook prima.

De meest wilde ideeën zijn welkom, we houden veel van simpel en minder van geplaveide wegen.

Wie wil ons helpen?

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Joostdesign Joostdesign
logo_huisstijl-joostdesign-ePSz3CxE

Geen commentaar

JoostdesignJoostdesign

Beste Jan & Leo,

Ik wilde middels dit ontwerp een eenvoudig en krachtig statement neerzetten.
Blauw als hoofdkleur met een frisse groen als steunkleur.

De deadline is krap, maar haalbaar.
Ik neem aan dat de 60 euro een foutje is van Brandsupply, aangezien dit wel erg weinig is voor een logo en huisstijl.

Ik kijk uit naar uw feedback.

Vriendelijke groet,

Joost

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.