Bij Can Concept denk ik aan, vernieuwend, divers, talent, vrijheid en creëren. Het logo moet fris ogen en verrassend zijn.
Na aanleiding van de aangegeven punten in de opdracht ben ik uitgegaan van de volgende kernwoorden voor het logo.
- diversiteit
- creëren
- vrijheid
- fris
Dit heb ik toegepast door:
- plat/simpel (geen gebruik van shadows en 3d)
- kleur (moet fris zijn, balans tussen licht en donker, gebruik van aangegeven kleuren oranje en warm grijs.)
- beeld (diversiteit, creatie en de + uit het oude logo moeten erin terug te vinden zijn)
- font (strak)
De gebruikte +jes staan voor creëren, één van de vier +jes gaat zijn eigen gang, die staat voor de vrijheid die je hebt bij het creëren van concepten en de uitwerking.
De halve cirkels staan voor de verzameling van diverse projecten. De projecten zijn uiteenlopend (zakelijk en particulieren), geen dag is hetzelfde (werkzaamheden etc.) en er wordt meer gedaan dan alleen styling.
Ontwerp een verrassend logo voor een bestaand interieur ontwerp bureau!
- Wedstrijd van: canstyling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-12-2015
Datum einde: 01-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

