De kopjes, de schoteljes en de aromadamp zijn gemaakt met leestekens.
Ontwerp en warm en modern logo voor een nieuw koffiehuisje & merchandising
- Wedstrijd van: The tale
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 19-01-2018
Datum einde: 26-01-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een koffietas met een ezelsoor, om je eraan te herinneren waar je gebleven bent in het verhaal van de twee lattes ;-)

Als de koffietas een bundel leesboeken is. Hiermee probeer ik de naam van de zaak te versterken.

Geen commentaar

Hoi,
Mijn logo-ontwerp ligt niet in de lijn van de koffievlek dat een hartje vormt, maar mogelijks staan jullie toch open voor andere ideeën?
Ik ben vertrokken van het idee van 'the tale', een verhaal. In verhalen vind je vaak dingen die gezegd worden tussen aanhalingstekens. Vandaar mijn keuze om één aanhalingsteken/accent te gebruiken als beeldlogo. In de uitsparing van het teken zit vervolgens een koffietas. Elke kleur is mogelijk, maar ik zou persoonlijk voor een koffietint kiezen.
Dada
J.