Ontwerp het beeldmerklogo en de huisstijl voor de cosmetische kliniek SKN2

Datum start: 03-08-2020

Datum einde: 31-08-2020

Totaal budget: € 629.00
Nieuwste inzending
Book cover
Jolla-Art

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp het beeldmerklogo en de huisstijl voor de cosmetische kliniek SKN2. De naam is SKN2. Het cijfer 2 in de naam geeft kracht (en kwadraat, samen sterker) en staat ook voor 'Skin 2.0', dus de 2.0 versie. Het heeft dus meerdere betekenissen. Zie ook bij Core values van de oprichters. De kliniek wordt opgericht door 2 bevriende dermatologen die elkaar al langer dan 15 jaar kennen. Beiden zijn al 20 jaar actief in de dermatologie. Met de oprichting van dit bedrijf willen we i.s.m. huidtherapeuten, dermatologen, plastisch chirurgen en cosmetisch artsen een nieuw merk neerzetten met een hoge kwaliteits standaard voor cosmetiek, huidzorg en huidverbetering (laser, peelings, injectables, chirurgische behandelingen). Met onze jarenlange ervaring, expertise en kennis van de zieke huid willen we met deze samenwerking ons gaan inzetten voor het behoud en de optimalisatie van de gezonde huid.
We willen ons positioneren als expert en innovatief deskundige instelling binnen de Nederlandse cosmetische zorg.
De kliniek zal filialen gaan krijgen in de Randstad en Midden Nederland.
Onze zorg zal gaan om een totaal concept waarin de klant centraal staat. We richten ons op zowel vrouwen als mannen en proberen de natuurlijke schoonheid te accentueren.

Primaire doelgroep: vrouwen in de leeftijd van 30-49 jaar met een bovengemiddeld inkomen

Tone of Voice: professioneel, hoogwaardig, innovatief, ‘mens’ centraal, verantwoord en veilig.
Core values oprichters: Vriendschap, Betrouwbaarheid, Vertrouwen, Veilig gevoel geven, Helpen

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: RROOK RROOK
logo_huisstijl-rrook-1bEHzg0m

RROOKRROOK

Voor dit voorstel is het kleurschema wat eenvoudiger. De letters zijn hier niet in kapitalen, om toegankelijker en opener te ogen, wat bijdraagt aan een benaderbare uitstraling.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rrook-zkH7a2uu

RROOKRROOK

Kleurschema gaat uit van nudes en goudtinten. We hebben een rustig, luchtig lettertype gekozen dat goed leesbaar is op scherm, papier en verpakkingen. Deze combinatie draagt bij aan een professionele, herkenbare en betrouwbare uitstraling.

RROOKRROOK

Dankjewel voor de positieve beoordeling! Wat is jullie algehele gevoel bij dit logo, dan kunnen we kijken of het nog verbeterd kan worden. Ik zie jullie reactie tegemoet. Vriendelijke groet, Roy Verhaag.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.