Variatie met het beeldmerk.
Met vriendelijke groet,
Ron
Ontwerp het nieuwe logo en huisstijl voor de vernieuwde vakantieboerderij Hoeve Kindergoed op de Veluwe.
- Wedstrijd van: diest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-07-2011
Datum einde: 06-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Ron,
Dit is inderdaad al meer wat we bedoelen. Wat strakker, stijlvoller. Ik ga er over nadenken want je zit wel in de goede richting.
Groet,
Van Diest
Dank u voor uw toelichting, dit beeldmerk symboliseert een opengaande bloem, de kleuren zijn natuurlijk aanpasbaar naar elke combinatie.
Met vriendelijke groet,
Ron
Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.

Bijdeze een geheel vernieuwd ontwerp, een vrisse wind door de ontwerpen die tot nu toe zijn gepost.
Met vriendelijke groet,
Ron

Hier heb ik er twee geplaatst met verschilende leter type.
De opbouwline heb er in gelaten, de style meer naar het moderne getrokken in twee kleuren.
Op deze manier is het mogelijk om hem in meer mogelijke manieren te gebruiken, ik denk dan ook voor stickers enz. ook duidelijker in het zwart/wit.
Met vriendelijke groet,
Ron

Hallo, bij deze mijn ontwerp.
Ik heb er voor gekozen in jullie huidigge stijl te blijven maar een modern jasje, zo het toch herkenbaar blijft, de moderne iconlogo leek mijn niet gepast.
Dit logo is geheel in vector layers opgebouwd dus bij welke groote u kiest hij scherp zal zijn, bijvoorbeeld een reclame bord.
Ook bij het maken van een kopie van uw briefpapier is hij goed herkenbaar.
De letter type en kleuren kunnen natuurlijk aangepast worden naar uw smaak.
met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Bedankt voor je ontwerp, De duidelijke lijn die het geheel bij elkaar houdt spreekt ons aan. Graag de volgende aandachtspunten meenemen in de aangepaste versie:
- niet Kinder en Goed apart zetten
- lettertype minder kinderlijk
- tekst Kampeerboerderij verwijderen en enkel gebruiken Hoeve Kindergoed
- overall zoeken we een meer strakker gestyleerd logo
Bedankt!
Mvg, Kindergoed
Bedankt voor uw feedback, ik heb deze in acht genomen en een nieuwe versie gepost.
Met vriendelijke groet,
Ron
Beste Ron,
Als update voor het oude logo is dit een goede stap. We zijn alleen opzoek naar nog strakker en gestyleerder (zie ook andere reacties). Een logo dat iets abstracter is en minder \"kinderboerderij \"uitstraalt. \"Hoeve Kindergoed\" is een eeuwenoude naam van de boerderij die helaas niets met \"kinderboerderij\" te maken heeft. Dat willen we ook in het logo laten doorwerken.
Groet, van Diest