In het logo heb ik een combinatie proberen te maken van traditioneel en modern. De woorden heb ik afgeleid van het huidige logo zoals dat op de site van Kindergoed is te zien. Uiteraard kan met de woorden gevarieerd worden.
Verder heb ik gekozen voor de kleur groen in verband met de groene omgeving (Veluwe) . De boerderij met twee gebouwen is afgeleid van het logo en de foto zoals die op de site te zien zijn. Het zou prettig zijn als u als opdrachtgever een indruk geeft van hoe het interieur er nu uitziet omdat dit zeer veel zegt over de sfeer van de accomodatie en zeer nuttige informatie is voor het creeeren van een huisstijl.
Ontwerp het nieuwe logo en huisstijl voor de vernieuwde vakantieboerderij Hoeve Kindergoed op de Veluwe.
- Wedstrijd van: diest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-07-2011
Datum einde: 06-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

