Geen commentaar
Ontwerp het nieuwe logo en huisstijl voor de vernieuwde vakantieboerderij Hoeve Kindergoed op de Veluwe.
- Wedstrijd van: diest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-07-2011
Datum einde: 06-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Diest,
Hierbij een aantal nieuwe voorstellen

Bij deze mijn aangepaste voorstel

Hierbij de variant op wit.
Beste Pierre,
Leuk idee, symmetrie spreekt me aan. Alleen die oranje pruik erboven niet. Kan je daar nog eens over denken. De basis is goed, alleen moet die oranje pruik vervangen worden door \"iets\"dat net de meerwaarde aan dit logo kan geven.
Beste diest,
Het idee van die \'pruik\' was de bosachtige omgeving, het driehoekje is een knipoog naar de vorm van het gebouw. Ik zal voor die \'pruik\' een alternatief bedenken. Wat vindt u van de kleurstelling, is die juist of ziet u graag andere kleuren?

Bijgaand mijn inzending. Een sjieke maar toegankelijke uitstraling. In het logo zijn klassieke en moderne letters gecombineerd en in het beeldmerk is de kap van de hoeve en een bosachtige omgeving weergegeven. Zometeen volgt ook nog een variant op wit.