Hierbij mijn voorstel,
Omdat jullie het karakter van vroeger hebben en het comfort van nu hebben, heb ik daar een lekkere mengelmoes van gemaakt. Ik heb de ramenluiken van vroeger gebruikt om iets heel moderns te maken doormiddel van een patroon die je verder nog in andere uitingen goed kan laten terugkomen. Ik heb er hele strakke letters van gemaakt. Maar om toch meer gevoel in het logo te brengen heb ik kindergoed in een gezellig schrijf lettertje gedaan en op een speelse manier neergezet.
Ik hoop dat dit is wat jullie zoeken. Ik hoor graag jullie reactie.
Ontwerp het nieuwe logo en huisstijl voor de vernieuwde vakantieboerderij Hoeve Kindergoed op de Veluwe.
- Wedstrijd van: diest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-07-2011
Datum einde: 06-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Coen,
Dit logo is te wild voor ons. Je moet in 1 oogopslag alles kunnen zien en een sfeer krijgen. Dit logo is te vermoeiend om naar te kijken. Wel leuk bedacht, maar niet geschikt.
Groet,
van Diest