De trein wat groter gemaakt zoals aangegeven is in een vorige opmerking.
Ontwerp huisstijl & logo voor een jong dynamisch bedrijf in de spoorwegbranche
- Wedstrijd van: Rail4Rent
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2014
Datum einde: 23-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nee, met de locomotief vinden we geen goed idee. De 4 is alsook te hoekig. Deze moet meer in een geschreven lettertype staan

Het logo getrokken door een trein als verbindende factor.
De trein kun je amper zien.
Mvg,
Kristof

Een klassiek logo met een modern lettertype in de opgegeven kleuren.
Persoonlijk vind ik het logo niet echt passen bij onze activiteit. Wij vinden niets in het logo terug van de spoorwegen, Spoor, trein,...
Mvg,
Koen