Geen commentaar
ontwerp huisstijl voor een seuvenhakkersbedrijf in de bouw
- Wedstrijd van: antoinesellies
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-09-2017
Datum einde: 15-09-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goede middag Antoine,
In je briefing staat dat je kleding, briefpapier en visitekaartje met het nieuwe logo wilt voorzien.
Waarschijnlijk ook je bedrijfsauto.
Dat betekend dat je beter geen verkooptinten (kleur loopt van oranje naar geel bijvoorbeeld) in je logo kunt hebben. Dat is op bedrijfskleding moeilijk te verwezenlijken en kost vaan een hoop geld extra.
Vandaar dat ik het simpel heb gehouden:
• freesblad dat voor de helft in de muur is verdwenen
(je bent immer bezig)
• ik heb er een beweging/pijl aan toegevoegd, om dit beeld te versterken
Groet!
Als je een andere letter wilt of kleur hoor ik dat graag.

En een in kleur. Fijn dat mijn freesblad nu overal terugkomt bij de andere ontwerpers.

Hierbij een voorstel waarbij de gleuf wordt gefreest

Nu is hij nog in zwart wit, maar als je een andere kleur wilt hoor ik dat graag. De aanpak van dit logo is modern, maar wel zakelijk en een beetje technisch. Maar dat is juist wat naar mijn mening goed is: het is een VAK!