Geen commentaar
Ontwerp logo en etiketten chocoladepasta
- Wedstrijd van: HJBroeksma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 07-08-2017
Datum einde: 21-08-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Dank je wel weer voor de snelle feedback.
Ik heb weer een nieuw ontwerp gemaakt, geïnspireerd op het eerdere ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Viola
Beste Viola,
dank voor de nieuwe inzending. Het vrolijke ontbreekt ons inziens toch in dit etiket/logo.
Ook mist het smakelijke van onze chocopasta nog een beetje en de belangrijkste USP (geen toegevoegde suiker of andere onzin) valt niet direct op. Dat is juist waar we ons mee willen onderscheiden.

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Viola,
dank voor de nieuwe inzending. Eerlijk gezegd vonden we de vorige versie mooier. Dit oogt wat goedkoper door de kleurstelling. Ook mist nog steeds de vrolijkheid en stralen de verpakkingen niet uit dat de inhoud superlekker is.
Beste Viola,
dank voor de nieuwe inzending. Eerlijk gezegd vonden we de vorige versie mooier. Dit oogt wat goedkoper door de kleurstelling. Ook mist nog steeds de vrolijkheid en stralen de verpakkingen niet uit dat de inhoud superlekker is.

Beste opdrachtgever,
bijgaand een aangepast ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Viola
Beste Viola,
dank voor de nieuwe inzending. Het lettertype van het logo is leuk, beter leesbaar. Het logo voelt nog niet echt uniek.
De verpakkingen vinden we mooi rustig, maar nog wel een tikkeltje te saai. Het vrolijke ontbreekt nog net als de appetite appeal. Onze chocoladepasta's zijn écht superlekker en het is een feest om ze te eten :-).

Geen commentaar
Bedankt voor de inzending en de moeite. Etiket: Goede kleuren, hierdoor juiste uitstraling mag nog een vrolijke noot aan toegevoegd worden. Er mist nog ruimte voor boodschap/marketing uiting. Voorkeur gaat uit naar een rechthoekig etiket, zonder uitstekende delen (logo).
Logo: vinden we slecht leesbaar door lettertype en &-teken er voor. Uitstraling is oké.
Beste opdrachtgever,
Dank je wel voor je reactie.
ik zal het logo aanpassen met een ander font.
Het etiket is wel helemaal rechthoekig, alleen heb ik de bovenkant wit gelaten. Maar ook dit kan ik aanpassen.
Ik zal een nieuw ontwerp maken.
Met vriendelijke groet,
Viola