Hallo Jan ,
Hierbij nog een variant , die ik zelf wel iets sterker vind.
Ben benieuwd naar uw reactie.
met vriendelijke groet,
Joost
Ontwerp logo en huisstijl voor bouwonderneming met doelgroep hoger segment
- Wedstrijd van: jan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 18-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Jan,
Wist niet goed welke kant je met je logo wilde opgaan.
Hierbij een rond logo voorstel van mijn kant,waarbij ik ook maar meteen een huisstijl voorstel doe, gezien de (nog korte) wedstrijd periode.
Hoop dat t hout snijd! :)
met vriendelijke groet,
Joost

verrassend? :)
Beste Joost
Dank voor je inzending. Leuk bedacht! Dit is echter niet wat ik zoek.
Groeten, Jan.

Hallo Jan,
Hierbij een hernieuwde poging,waarbij ik heb gekozen voor een huis van hout, wat tegelijkertijd gezien kan worden als een houten frame gebruikt in de bouw.
Hoop dat het lettertype nu wel in de goede richting zit.
Ben weer benieuwd naar uw reactie.
met vriendelijke groet,
Joost

En hierbij een variant met andere \"tagline\" .

Hallo Jan,
Hierrbij een eerste idee voor uw nieuwe logo.
Hoop dat t aanspreekt,of in ieder geval in de goede richting zit.
Ben benieuwd naar uw reactie.
met vriendelijke groet,
Joost Hermans
Beste Joost,
Dit logo pas niet bij mij. Bedankt voor je inzet.
Vr.gr. Jan