een nieuw versie
Ontwerp logo en huisstijl voor bouwonderneming met doelgroep hoger segment
- Wedstrijd van: jan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 18-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Jan,
Bij deze een nieuw inzending.
een logo met een gevoel van luxe en kwaliteit.
hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio

Beste Jan,
Bij deze een nieuw inzending!
nieuw slogan en ander letter type.
om eerlijk te zijn vind ik het oorspronkelijk letter type nog steeds het best passen bij houtwerk.
Maar de klant is koning :P
hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio

Geen commentaar
Beste Jan,
Bij deze een nieuw inzending!
De \'G\' van Goutsmits is subtile in de vorm van een houtbouw verwerkt.
hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio

Geen commentaar
Deze ook niet.

Geen commentaar
Dit wordt \'m niet.

Geen commentaar
Fris logo. De tweede vind ik het mooist qua kleuren.
Alleen de zin \"exclusieve houtbouw\"... daar zou iets krachtigers en anders mogen staan.
Kan Goutsmits ook in een ander lettertype? Het komt nu heel zwaar over onder dat frisse plaatje.

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn inzending!
hoor graag wat u ervan vind.
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio