En hier even de laatste in afwachting van uw reactie.
Mvg,
Rik
Ontwerp logo en huisstijl voor bouwonderneming met doelgroep hoger segment
- Wedstrijd van: jan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 18-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Rik,
Dank voor je inzendingen. Dit is echter niet wat ik zoek.
Groeten, Jan.

en hier in de G met een andere tint bruin

Geen commentaar

Beste opdrachtgever,
Een ander idee wat mijns inziens past bij de bouw en dan voornamelijk houtbouw. In de O heb ik een cirkelzaag verwerkt welke ook gemakkelijk als herkenbaar symbool gebruikt kan worden voor bedrijfskleding, icons of andere reclameuitingen.
Qua kleur zijn er ook vele kleurencombi\'s mogelijk en ik zal er enkele laten zien aan u. Mocht u zelf een voorkeur hebben dan hoor ik het graag.
Mvg,
Rik | identity factory