Een onderneming krimpt, groeit, leeft: als hout. Gaat door tijden van voorspoed, maar ook door mindere tijden. Het doet ervaring op waarbij het groeiproces als die van een boom is.
De bedrijfsnaam vormt hier letterlijk de kern van het hout, en de zaak. Het staat aan de basis van jaren ervaring. De jaarringen dragen authenticiteit en kennis uit maar ook een idee van high-tech; de render-lijnen van CAD-programma\'s. Met 1 been in het rijke verleden, met het andere in de toekomst.
Zo zijn naam, materiaal-specialiteit, jaren ervaring, visie en innovatie in 1 essentie gevangen. Een beeld dat opvalt zonder te schreeuwen, zich bewust van zijn autoriteit op het gebied van houtbouw: zoals het hoort.
Ontwerp logo en huisstijl voor bouwonderneming met doelgroep hoger segment
- Wedstrijd van: jan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2011
Datum einde: 18-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Egob,
Dank voor je originele inzending. Dit is echter niet wat ik zoek.
Groeten, Jan.