Ontwerp logo en huisstijl voor Dedicat-IT
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: david.donkers@it-jobbank.be
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 12-03-2010 22:06
- Datum einde : 26-03-2010 22:06
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg, ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 70
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De opdracht omhelst
i. Logo
ii. Huisstijl - inzetbaar voor :
1. Business cards
2. Briefwisseling
3. Enveloppes
4. Gadgets
5. Vlaggen en Flyers
6. Stickers voor op auto (groot en klein)
Bedrijfsomschrijving:
Dedicat-IT is een full service sourcing bedrijf dat een one-stop shopping solution aanbiedt aan bedrijven inzake hun ICT-sourcing behoeften. Dedicat-IT verzorgt detacheringsopdrachten, doet werving en selectie en biedt tevens hybride oplossingen aan zoals “try-and-hire”. Daarnaast is er een strategische alliantie met één van België’s grootste niche ICT-jobsites.
Doelgroep:
Het logo en de huisstijl moet zowel recruterende bedrijven aanspreken als ICT-professionals (free-lancers zowel als bedienden) die een volgende carrière-stap zoeken. Deze doelgroep bevindt zich in eerste instantie in België.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleur : zacht, fris en aangenaam maar tegelijk jong, eigentijds en dynamisch
Favoriete logo’s : Eenvoud is dikwijls nog het meest-zeggend
wilocove
-
-
Toelichting van de designer wilocove:
Zojuist heb ik uw reactie ontvangen op mijn vorige ontwerp, hiervoor dank. Helaas waren mijn andere ontwerpen al in een gevorderd stadium.
Een ding wil ik graag opmerken: ik snap uw behoefte aan een eye-catching imago niet helemaal....proximity met de doelgroep...iets wat blijft nazinderen schrijft u.... ???
Voor een designer is duidelijkheid ontzettend belangrijk omdat er veel tijd in het ontwerpen gestoken wordt. (Tenminste wanneer het een uniek logo is.) Natuurlijk kunnen behoeftes in de loop van de tijd veranderen of specifieker worden, misschien een idee voor brandsupply om die mogelijkheid te bieden in het project overzicht zodat designers weten waar ze aan toe zijn? Slecht reacties lezen geeft veel te weinig info.
Gezien uw 4-sterren voorkeur, vermoed ik dat ook deze ver van uw voorstelling af liggen. Toch plaats ik ze, al is het omdat ik er veel tijd in gestoken heb :-)). (U had mij benaderd via e-mail of ik ook voor jullie nog enkele ontwerpen zou willen maken gezien mijn ontwerpen bij Blømtub.)
Ik hoop dat er bij brandsupply uiteindelijk toch nog een logo voor jullie tussen zit die aanspreekt.
Veel succes met jullie bedrijf en met vriendelijke groet. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer wilocove:
Zojuist heb ik uw reactie ontvangen op mijn vorige ontwerp, hiervoor dank. Helaas waren mijn andere ontwerpen al in een gevorderd stadium.
Een ding wil ik graag opmerken: ik snap uw behoefte aan een eye-catching imago niet helemaal....proximity met de doelgroep...iets wat blijft nazinderen schrijft u.... ???
Voor een designer is duidelijkheid ontzettend belangrijk omdat er veel tijd in het ontwerpen gestoken wordt. (Tenminste wanneer het een uniek logo is.) Natuurlijk kunnen behoeftes in de loop van de tijd veranderen of specifieker worden, misschien een idee voor brandsupply om die mogelijkheid te bieden in het project overzicht zodat designers weten waar ze aan toe zijn? Slecht reacties lezen geeft veel te weinig info.
Gezien uw 4-sterren voorkeur, vermoed ik dat ook deze ver van uw voorstelling af liggen. Toch plaats ik ze, al is het omdat ik er veel tijd in gestoken heb :-)). (U had mij benaderd via e-mail of ik ook voor jullie nog enkele ontwerpen zou willen maken gezien mijn ontwerpen bij Blømtub.)
Ik hoop dat er bij brandsupply uiteindelijk toch nog een logo voor jullie tussen zit die aanspreekt.
Veel succes met jullie bedrijf en met vriendelijke groet.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer wilocove:
Er ging de eerste keer wat fout met het laden. Nog een poging van mijn eerste versie.
-
wilocove zegt
steekwoorden: 'eruit halen wat er in zit' - kern - verbinden - ICT, eye-catching! - fris - zakelijk - modern - kwaliteit - verwerkt in het logo zijn de letters D en C. Verder is het beeldmerk afzonderlijk te gebruiken (los van de tekst).
Al mijn beeldmerken / logo's zijn uniek. (Helaas komt het vrij regelmatig voor dat komplete logo's / beelmerken van internet gedownload en/of gekopieerd worden.)
Verder kunnen alle logo's aangepast worden, ook na afloop zonder meerkosten via e-mail, mocht het nog niet helemaal naar tevredenheid zijn. De huisstijl is echter pas te ontwerpen wanneer de keuze voor het logo min of meer vaststaat.
-
david.donkers@it-jobbank.be zegt :
dit ligt wat te ver af van onze smaak - toch bedankt !
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer wilocove:
Een eerste versie. De ondertitel is slechts bedoeld ter beeldvorming.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-