Geen commentaar
ontwerp logo en huisstijl voor een buro voor tuin- en landschapsarchitectuur
- Wedstrijd van: W.J. Joosse
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 10-09-2013
Datum einde: 14-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Efteling poging 2 :) Ik hou wel van feedback met humor.

Beste Opdrachtgever,
Ik heb gekozen voor iets totaal anders. Ik dacht ik waag de gok. Het beeldmerk is heel herkenbaar.
Met vriendelijke groet,
Remy
eerste reactie hier intern: 'dit lijkte de efteling wel'; evt wel toepasbaar in alleen grijs-groen tinten; de driehoekige bomen ook vervangen door bolletjes; we passen in de praktijk niet van dit soort groen toe; of evt blokken/doosjes bedoeld als bebouwing
Letters wel mooi strak qua type!