Ontwerp logo en huisstijl voor een business accelerator met militaire precisie

Datum start: 12-11-2014

Datum einde: 22-11-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
BERKTAS_Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik heb een logo en huisstijl nodig voor alle commerciële uitingen. Zowel de huisstijl als het logo dienen de zakelijk lading te dekken.

Bedrijfsomschrijving


Shock and Awe voert een upgrade uit van bedrijven door gebruik te maken van een overweldigend arsenaal aan specialisten en middelen met als resultaat een klantgerichte organisatie.

Doelgroep


Financieel gezonde bedrijven waar de klad in is gelopen
Financieel gezonde bedrijven met een dalende omzet
Financieel gezonde bedrijven die last hebben van bedrijfsblindheid


Wat is ht NIET: Bedrijvendokter (want dan is je bedrijf ziek/bijna failliet)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Combinatie van geel en zwart of oranje en zwart of "oranjegeel" met zwart.
Logo zou iets van een omgekeerde bliksem kunnen bevatten (stijgende lijn/upgrade) en iets van een "earthquake"symbool al of niet gecombineerd met een staafdiagram (standaard sales icon)

De kernwaarden zijn: Snel, Overweldigend, Resultaatgericht


Mijn voorkeur is strak en mat ipv creatief/kunst/glossy.

Designer: getrady getrady
logo_stationery-getrady-QFywAQro

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-getrady-PdfDMYTo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.