En een bijpassende huisstijl....
Ontwerp logo en huisstijl voor een zakelijk adviesbureau
- Wedstrijd van: cornerstone
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-05-2013
Datum einde: 08-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



zelfde concept, met een technische uitstraling...

Mijn 3e variant.
Wat de naam is, beeld het uit, directe herkenbaarheid en associatie tussen beeld en merk.
Krachtig in zijn eenvoud....

Mijn 2e concept.
Een iconische ontwerp, door de eigenwijze hoeksteen te plaatsen als hoeksteen van de letter "C" werkt beeld en woord samen en beeld het uit wat er staat.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie erachter is de bedrijfsafkorting CS op een slimme wijze te gebruiken als beeldmerk. Door het woord "corner" en de hoeken van de CS fel blauw te kleuren, ligt hier een visuele link.
Verder een logo in de lengte, goed toepasbaar op alle mediums (bv website)
Ik hoop u met dit stylistische concept te inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde