De onconventioneler versie.
Ontwerp logo en huisstijl voor KIWI vastgoed en facility management
- Wedstrijd van: kimwil
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-10-2014
Datum einde: 05-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Even voor de duidelijkheid: wanneer u niet reageert, ga ik ook niet verder werken aan de huisstijl.
Beste Anneke, bedankt voor het voorstel. De manier waarop de M als weerspiegeling van de W is afgebeeld doet ons echter direct denken aan de Mc Donalds. Toevallig ben ik daar gek op, maar ik wil er door mijn opdrachtgevers niet direct mee geassocieerd worden.
Haha, ja, nu je het zegt, fair enough.

Beste opdrachtgever,
Bij deze twee schetsontwerpen van mijn idee. De tweede is door de plaatsing van de W/huizen wat onconventioneler - en zal zodoende wat meer opvallen. Omdat het slechts schetsontwerpen zijn, hoop ik, wanneer het idee u bevalt, op uw feedback, zodat ik het logo kan uitwerken/veranderen/aanpassen e.d.
Met vriendelijke groet,
Anneke Auer