Ontwerp logo en huisstijl voor Medisch Punt fysiotherapie

Datum start: 02-01-2020

Datum einde: 30-01-2020

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
red panda design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Behoefte:
Medisch Punt wil zich met een nieuw logo en huisstijl aanpassen aan de hedendaagse (digitale) tijd.

Wij vinden het fantastisch dat er zoveel gereageerd is op de wedstrijd, maar hebben nog niet een logo gezien wat vernieuwend is, ontzettend creatief is en bijvoorbeeld de punt in Medisch Punt gebruikt als eyecatcher.
Wij zoeken echt iets nieuws (niet iets wat we vinden als we fysiotherapie-logo intypen bij google)

Bedrijfsomschrijving


- praktijk voor fysiotherapie.
- werknemers zijn jong, dynamisch, doortastend
- praktijk is laagdrempelig en persoonlijk

Neem een kijkje op www.medischpunt.nl

Doelgroep


De primaire doelgroep bestaat uit onze klanten en potentiële klanten.

Wij richten ons met name op de volgende 3 patiëntengroepen:
- Mensen met kanker
- Ouderen
- Sporters

Ons logo en huisstijl zal echter ook belangrijk zijn in onze communicatie met huisartsen, specialisten, bedrijfsartsen, letselschadebureau ’s en zorgverzekeringen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kernwoorden:
- beweging
- krachtig/stoer
- geen tierelantijntjes
- super creatief, dus echt vernieuwend
- geen 1000 in een dozijn logo


Designer: masterbrandy masterbrandy
logo_stationery-masterbrandy-W8R2nWgS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.