Ontwerp logo en huisstijl voor The CFO Company

Datum start: 03-03-2011

Datum einde: 11-03-2011

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
deswed21

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


zie bijlage met briefing

Bedrijfsomschrijving


The CFO Company detacheert voor langere termijn, op part-time basis, zeer zware financiële krachten bij MKB ondernemingen.

Doelgroep


- Grotere MKB ondernemingen, die een zeer professionele invulling van de financiële functie van belang vinden.
- Zeer ervaren en hoog opgeleide financiële krachten als mogelijk te plaatsen kandidaten

Kleuren, favoriete logo's, must haves


(nog) geen voorkeur

Designer: Duncan Baumbach Duncan Baumbach
logo_huisstijl-duncan-baumbach-BFAjXa6q

Duncan BaumbachDuncan Baumbach

Beste J. Jongsma,

Hier bij het logo in de huisstijl verwerkt.
Van links naar rechts;
• briefhoofd
• briefhoofd achterkant (optioneel)
• visitekaartje voorkant
• visitekaartje achterkant
• Enveloppe

Mvg Duncan

j.jongsmaj.jongsma

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-duncan-baumbach-WcPEakTY

Duncan BaumbachDuncan Baumbach

Beste J. Jongsma,

Ik heb hier wat kleur en effect variaties gemaakt.
De linker kolom heeft onder de tekst een schaduw en de onderste 4 hebben op het kleurvlak een klein reliëf + schaduw.

Wat betreft de kleurstelling. Bij heet eerste voorstel boven, afgaande op uw briefing wilde ik deze sober houden waar door de zakelijkheid benadrukt wordt.

Bij het 2 reeks optie speel ik wat meer met kleur en een tikje meer modern als ingredient.
Als voorbeeld zodat u kunt zien hoe kleur kan communiceren, de blauwe versies zijn strak en zakelijk. De paarse versie (2e kolom, nr.3) is een kleur die niet vaak gebruikt wordt en geeft daardoor een meer unieke look and feel. Door het paars toch vrij donker te houden blijft het statig. Door gebruik van effecten wordt het minder strak en meer modern.

Als ik nu bijvoorbeeld ga naar de groen versie daaronder (kolom2, nr.4) dan kunt u zien dat een lichtere kleur groen het karakter juist meer open en toegankelijker maakt, en minder zakelijk is dan de versie daarboven.

Meestal adviseer ik voor kleurgebruik de kleur te kiezen die bij de uitstraling past die u met uw bedrijf wilt communiceren, en niet zo zeer te gaan voor de kleuren die u persoonlijk mooi vind.

Wederom is het de bedoeling dat u 1 van de opties kiest of een combinatie maakt.

Ik hoop dat ik het zo gemakkelijk hebt gemaakt en niet moeilijker. Heeft u andere suggestie die u graag wilt zien dan hoor ik dat graag.

Mvg Duncan

j.jongsmaj.jongsma

Wij vinden hem in gedempt paars het mooist.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-duncan-baumbach-kV3kOBHs

Duncan BaumbachDuncan Baumbach

Beste J. Jongsma,

Hierbij mijn voorstel voor \"The CFO Company\".

Ik heb vooral proberen de focus te leggen op betrouwbaarheid, transparantie, kracht en klasse. Daarnaast wilde ik het logo strak en simpel houden om die vier elementen te versterken en de naam van het bedrijf \"The CFO Company\" te laten spreken.

Ik hoop dat het logo in de smaak valt en zie uw reactie graag te gemoed.

Met vriendelijke groeten,
Duncan Baumbach

j.jongsmaj.jongsma

Leuke layout. Rechtsonder het leukst. Kleuren spreken niet echt.

j.jongsmaj.jongsma

Is het de bedoeling dat het 4 vakjes blijven, of moet er een uit gekozen worden?

Duncan BaumbachDuncan Baumbach

Hallo J. Jongsma,

het is inderdaad de bedoeling om de juiste kleurstelling te vinden. Ik meen uit uw vorige bericht te halen dat u graag wat hardere kleuren wilt?

Vind u het lettertype goed, of zal ik daar ook meerdere opties voor maken?

Mvg Duncan

j.jongsmaj.jongsma

Lettertype is OK. De tegel mag m.i. iets sprekender zijn. Bijvoorbeeld door de kleur aan te passen.

Duncan BaumbachDuncan Baumbach

heeft u een voorkeur voor bepaalde kleuren?

j.jongsmaj.jongsma

Nee, niet direct.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.