Ontwerp Logo en huisstijl
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Wouter Nohlmans
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 22-06-2011 14:06
- Datum einde : 06-07-2011 14:34
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 30
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Uitstraling
Dankzij een strakke, moderne huisstijl en logo presenteert Gospelboekingen.nl zich als een professioneel bedrijf. Naast een vlotte en heldere afwikkeling wil Gospelboekingen.nl d.m.v. haar karakter een gezonde verwachting scheppen en realiseren.
Gewenst imago
Bereikbaar, vriendelijk, zakelijk, professioneel en helder
Bedrijfsomschrijving:
Organisatie & Markt
Als muzikant heb ik, naast gitaar spelen, een steeds grotere interesse gekregen in de organiserende kant van mijn vak, met oog op muzikale avonden en evenementen. Als muzikant, bandleider en/of organisator is het verlangen ontstaan om de toeloop naar een optreden of tour te professionaliseren en te versoepelen voor muzikant en opdrachtgever. Mede dankzij mijn 10-jarige ervaring als muzikant, artiestenboeker en manager bij grote en kleine producties geloof ik over een grote kennis te beschikken van de markt en is het mijn wens om een groeiend vertrouwen te mogen bewerkstelligen tussen opdrachtgever en artiest in de gemaakte of nog te maken samenwerking.
Doelgroep:
Doelgroepen
Christelijke artiesten
Christelijke instanties, organisaties, kerken en/of gemeentes
Doelstelling
Bemiddelingen professionaliseren tussen klant & artiest dmv een goed verzorgde zakelijke uitstraling naar klant en een open houding naar de wensen van de artiest. De klanten zijn Christelijke organisaties, kerken en gemeentes
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleurgebruik
Staat open.
Centraal staat de naam Gospelboekingen.nl
Een Beeldmerk of een kenmerkende vorm is welkom. (Beeldmerk zoals het schelpje van Shell of de strepen van Adidas
coenew
-
-
Toelichting van de designer coenew:
Hierbij mijn ontwerp. Omdat de doelgroep veel naar de kerk gaat en echt gelooft, net als ik. Vindt ik het vreselijk om te zien dat iedereen maar met die nieuwerwetse logo's op de markt komt. Terwijl ik het veel mooier vindt om met de oude kalligrafie te werken. Omdat dat voor de doelgroep meteen aanspreekt. door het lettertype zou je meteen al moeten zien dat het in het straatje past. Het kruis spreekt natuurlijk voor zich. En eje zou het logo ook even denkbeeldig op de schouder van de kleding moeten zien.
Vriendelijke groet,
Coenew -
Wouter Nohlmans zegt :
Beste Coenew,
bedankt voor je inzending. Maar dit is niet waar ik naar op zoek ben. Het oogt mijns inziens te alternatief en ik wil juist de zakelijke approach hebben.
mvg
W -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-