Hierbij mijn ontwerp. Omdat de doelgroep veel naar de kerk gaat en echt gelooft, net als ik. Vindt ik het vreselijk om te zien dat iedereen maar met die nieuwerwetse logo\'s op de markt komt. Terwijl ik het veel mooier vindt om met de oude kalligrafie te werken. Omdat dat voor de doelgroep meteen aanspreekt. door het lettertype zou je meteen al moeten zien dat het in het straatje past. Het kruis spreekt natuurlijk voor zich. En eje zou het logo ook even denkbeeldig op de schouder van de kleding moeten zien.
Vriendelijke groet,
Coenew
Ontwerp Logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Wouter Nohlmans
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-06-2011
Datum einde: 06-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Coenew,
bedankt voor je inzending. Maar dit is niet waar ik naar op zoek ben. Het oogt mijns inziens te alternatief en ik wil juist de zakelijke approach hebben.
mvg
W