Ontwerp 'n logo en huisstijl

Datum start: 03-02-2014

Datum einde: 08-02-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
WIMdesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De website is de basis van m'n nieuwe "eenvrouwsbedrijf" , kijk dus hier naar stijl, toonzetting en kleurstelling: http://www.mmdekker.com/
De rode draad van m'n services is "transformatie", vandaar de beweging. Daatom heb ik ook gekozen voor 'n diavoorstelling op de website. Ook is het belangrijk dat de beelden niet alledaags zijn, want het gaat om anders dan anderen te zijn "to stand out from the crowd".
Verras me dus graag met niet alledaagse ontwerpen! Ik werk ook voor international bedrijven, dus als je tekst gebruikt (maar dat hoeft beslist niet) dan graag in het engels.
Ook graag mijn brand erin verwerken; dat is simpelweg mijn naam: Marijke M. Dekker"

Bedrijfsomschrijving


Op de website http://www.mmdekker.com/ kan je zien welke diensten ik aanbied etc.

Doelgroep


Beslissers in de top van bedrijven, die verander trajecten willen inzetten en het budget beheren om externen in te huren. Nationaal en internationaal-eventuele teksten dus graag in het engels

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kijk ook graag naar de kleuren van de website, met name de combinatie mintgroen en blauw, zoals je als hoofdkleuren hier ziet, vind ik fris en mooi. Ik hou niet van roze en geel.
http://www.mmdekker.com/

Designer: Nico Nico
logo_huisstijl-nico-Gegy7VJY

Geen commentaar

Marijke DekkerMarijke Dekker

Hi Nico,
Ik vind het er te strak uit zien (niet veel beweging) en ook niet mooi uitgelijnd ...

Heb echter al 'n winnaar gekozen, dus ik stop de wedstrijd, zodat ontwerpers geen onnodige energie gebruiken. Dank voor je bijdrage!
Marijke

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-nico-ceSDEhpQ

Geen commentaar

Marijke DekkerMarijke Dekker

Hi Nico, is niet echt 'n logo naar mijn idee....

NicoNico

Om het simpel te zeggen: een logo is een plaatje dat een bedrijf of organisatie vertegenwoordigt. Soms is het logo zelfs alleen de naam die op een bepaalde manier geschreven is.

Als bedrijf is het vaak wenselijk dat de omgeving weet dat je bestaat. In het geval van een bedrijf wil je bekend zijn zodat een klant als hij een product wil aanschaffen aan jou zal denken en het bij jou koopt. Maar om een bedrijf te kennen of onthouden heb je in ieder geval een naam nodig. En als je er ook nog een plaatje bij hebt, wordt het nog een stuk gemakkelijker.

Een logo kun je beter onthouden als er iets opmerkelijks of onverwachts in gebeurt. Maar misschien ook een verrassende vorm of een afwijkende letter. Soms hebben logo's ook een overload aan creativiteit. Allerlei gekke kleuren en details. In de wereld van logo's geldt meer dan elders: overdaad schaadt of om het positiever te formuleren gebruik de kracht van eenvoud.

Elke naam en elk plaatje straalt iets uit. Op gevoelsniveau vertelt het een verhaal(tje). Dus: een logo moet een gevoel geven dat aansluit bij het product en de identiteit van een bedrijf.

Ik begrijp dat je deze vorm, een 'M' en een 'D' in een vloeiende beweging met veel snelheid geen 'echt' logo vind.
Er kan natuurlijk nog aan de vorm worden gesleuteld, maar als het begin er niet is, zou dat zonde van de tijd zijn. Marijke, ik ga wat anders voor je maken. Binnenkort meer.

groeten, Nico

--

Marijke DekkerMarijke Dekker

Hallo nico,
Dat weet ik allemaal hoor. Ik heb Marketing en Comms van de Corporate University in mijn prtefeulli gehad. Benieuwd naar de volgende voorstel...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.