Vanuit dezelfde gedachtengang als het vorige logo, maar dan anders vormgegeven.
Ontwerp 'n logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Marijke Dekker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-02-2014
Datum einde: 08-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hai Els, geloof toch dat je stijl niet bij mij past.
Hi Els,
Heb al 'n winnaar gekozen, dus ik stop de wedstrijd, zodat ontwerpers geen onnodige energie gebruiken. Dank voor je bijdrage!
Marijke

persoonlijk vind ik het beter, mooier, warmer met deze kleur. Ik weet dat dit niet bij uw huidige websitekleuren aansluit, maar misschien zijn die wel te veranderen?
Els, leer 1 ding hiervan, het gaat niet om jou, maar om mij- de klant.
Hallo Marijke, het gaat zeker om u, de klant. Misschien heb ik het verkeerd verwoord, door het woord 'persoonlijk' te gebruiken. Wat ik eigenlijk bedoel is dat mintgroen en blauw koele kleuren zijn, terwijl als ik naar hetgene kijk wat u wilt uitdragen, warmere kleuren daar meer bij aansluiten. Ik denk dan niet vanuit mezelf maar vanuit uw (potentiele) klanten. Maar uiteraard moet het u ook aanspreken. Dat laatste is dus niet het geval. Dat is geen probleem, het was meer een tip van mij als vormgever. Wat vindt u dan van dit logo in mintgroen, wat hieronder staat. Ik meen uit uw eerdere reactie begrepen te hebben dat u dit wel aansprak. Kan ik aan dit logo nog iets aanpassen?
Ja prima. maak het wat minder lief...

Beste Marijke,
Ik denk bij transformatie aan ronde flexibele vormen en aan een zekere gelaagdheid van transformatieprocessen, vandaar dit ontwerp.
Ik heb in plaats van mintgroen een frisblauw gekozen, dit geeft meer contrast, komt helderder over en oogt daardoor sprekender, moderner. Uiteraard kan het ook in mintgroen, maar ik wou u dit laten zien.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Mvgr. Els Gulpen
Ook het 'out of the box' denken heb ik door deze vormen te laten overlappen gevisualiseerd. De punt van de donkerblauwe cirkel wijst naar 'Marijke M.Dekker' en de andere punt naar 'Bussiness Transformation Services'.
Deze vormen zijn ook heel leuk in een huisttijl te gebruiken als terugkerende vormen op de achtergrond.
Idee is goed. Komt me wel wat te lief over, probeer 'ns met mintgroen