Logo & Huisstijl ontwerp voor een praktijk voor natuurlijke (gezondheids)zorg voor je IK

Datum start: 02-09-2013

Datum einde: 19-09-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
V.

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo en de huisstijl dienen toepasbaar te zijn op visitekaartje, website, digitale (en schriftelijke) communicatie, flyers en auto bestickering. Het dient de visie/missie van het bedrijf MEcare over te brengen.

Bedrijfsomschrijving


MEcare helpt mensen als zij fysiek en/of mentaal niet lekker in hun vel zitten, klachten hebben, willen weten wat hen mankeert, zij bewust willen werken aan hun gezondheid. MEcare brengt mensen 'thuis' in zichzelf en laat energie weer stromen. Vanuit de kernovertuiging dat alle antwoorden in het lichaam zelf liggen opgesloten, het lichaam een enorm zelfgenezend vermogen heeft en dat goede zorg voor anderen begint bij goede zorg voor jezelf.


De diensten zijn: bodycheck (gezondheidsmeting via Bioresonantie), Bioresonantie therapie, Ontzurings – en voedingsadvies, Massages (
Lichaamstherapeutisch, Shiatsu, Aryurvedisch, Lymfedrainage), Bach Bloesem therapie, Schussler Celzout therapie en Coaching (Lifecoaching, Paraconsult (kaartlegging etc), Loopbaan coaching)

Doelgroep


Mensen die moeite willen doen voor hun welzijn, willen leren, genieten en veranderen. Mensen die oorzaken willen aanpakken i.p.v. tevreden zijn met symptoombestrijding. Mensen die geloven in de kracht van de natuur.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua logo graag een woordmerk (MEcare) incl.de slogan: '(gezondheid)zorg voor je IK' en een beeldmerk. Qua huisstijl zijn de gewenste kernwoorden: hartverwarmend, duidelijk, simpel, natuurlijk,speels en informatief.
Een plaatje (als mogelijk beeldmerk) wat ik als idee ooit gezien heb en mij aansprak was van een hart waar armpjes uitkwamen die zichzelf omhelsden.

Wit en paars zijn de eerste kleuren waar ik aan denk. Groen en rood bevatten tevens passende gevoelswaarden.

Designer: michelle88 michelle88
logo_huisstijl-michelle88-xyZqflUe

Geen commentaar

ingedrostingedrost

Dag Michelle,
Dank voor je inzendingen!
Het tweede logo vind ik de kleurstelling mooi en de eenvoud en helderheid spreekt mij aan. Wat gebeurt er met het beeldmerk als kracht en energie niet de kernwoorden zijn maar 'inzicht en weten en weer stromen?

Hartegroet,
Inge

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michelle88-xMG7rt5c

michelle88michelle88

Beste ingedrost,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd. Ik heb twee verschillende kleurversies van het logo gemaakt.
Voor het beeldmerk heb ik mij laten inspireren door uw bedrijfsomschrijving en de doelgroep. Het beeldmerk straalt kracht en energie uit.
Ik hoop dat het logo u aanspreekt. Feedback is altijd van harte welkom.

Met vriendelijke groet,
Michelle

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.