Logo & Huisstijl ontwerp voor een praktijk voor natuurlijke (gezondheids)zorg voor je IK

Datum start: 02-09-2013

Datum einde: 19-09-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
V.

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo en de huisstijl dienen toepasbaar te zijn op visitekaartje, website, digitale (en schriftelijke) communicatie, flyers en auto bestickering. Het dient de visie/missie van het bedrijf MEcare over te brengen.

Bedrijfsomschrijving


MEcare helpt mensen als zij fysiek en/of mentaal niet lekker in hun vel zitten, klachten hebben, willen weten wat hen mankeert, zij bewust willen werken aan hun gezondheid. MEcare brengt mensen 'thuis' in zichzelf en laat energie weer stromen. Vanuit de kernovertuiging dat alle antwoorden in het lichaam zelf liggen opgesloten, het lichaam een enorm zelfgenezend vermogen heeft en dat goede zorg voor anderen begint bij goede zorg voor jezelf.


De diensten zijn: bodycheck (gezondheidsmeting via Bioresonantie), Bioresonantie therapie, Ontzurings – en voedingsadvies, Massages (
Lichaamstherapeutisch, Shiatsu, Aryurvedisch, Lymfedrainage), Bach Bloesem therapie, Schussler Celzout therapie en Coaching (Lifecoaching, Paraconsult (kaartlegging etc), Loopbaan coaching)

Doelgroep


Mensen die moeite willen doen voor hun welzijn, willen leren, genieten en veranderen. Mensen die oorzaken willen aanpakken i.p.v. tevreden zijn met symptoombestrijding. Mensen die geloven in de kracht van de natuur.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua logo graag een woordmerk (MEcare) incl.de slogan: '(gezondheid)zorg voor je IK' en een beeldmerk. Qua huisstijl zijn de gewenste kernwoorden: hartverwarmend, duidelijk, simpel, natuurlijk,speels en informatief.
Een plaatje (als mogelijk beeldmerk) wat ik als idee ooit gezien heb en mij aansprak was van een hart waar armpjes uitkwamen die zichzelf omhelsden.

Wit en paars zijn de eerste kleuren waar ik aan denk. Groen en rood bevatten tevens passende gevoelswaarden.

Designer: Petje Petje
logo_huisstijl-petje-lvPCihdY

Geen commentaar

ingedrostingedrost

Dank je wel Petje, dit geeft een goed beeld van hoe het eruit komt te zien. Ik laat het allemaal even op mij inwerken en leg het aan nog wat mensen voor.

Hartegroet,
Inge Drost

PetjePetje

Hallo opdrachtgever, Inge Drost

Dank U wel voor positieve feedback!

Met creatieve en vriendelijke groeten Petje.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-qqCT0fXE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-2v7d6mbg

Geen commentaar

PetjePetje

Hallo Inge Drost,

Mijn eerste voorstel van uw logo
MEcare strak gehouden en het speels ! (in het zorg voor je ik) gelegd door het speelse font en het beeldmerkje het hartje met omhelsende armpjes ik hoor graag graag uw feedback erop !!

Met creatieve groeten petje

ingedrostingedrost

Hallo Petje,
Dank voor je voorstel! Mooi hoe de gevoelswaarden van de kleuren zijn gekozen en logisch overeenkomen in tekst en beeld. Leuk speels logo hoor. En het maakt dat ik nadenk waar ik het accent wil leggen. Aangezien mijn metingen ook behoorlijk medisch zijn en mijn rapportages informatief en feitelijk, gaat geloof ik toch mijn voorkeur uit naar iets zakelijker/strakker... Kan je daar nog wat mee?

Hartegroet,
Inge

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.