Ik mocht nog geen feedback lezen over de typografie naast het embleem, maar dat kan natuurlijk ook strak zoals in mijn eerste voorstel.
Ik heb de letter B in het embleem meer op een gekanteld hart laten lijken en de twee puntjes kunnen refereren naar ogen waardoor het ook in het hoofd zit.
ontwerp voor Blindevlek.com een beeldend en fris logo & huisstijl
- Wedstrijd van: Blindevlek.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-11-2017
Datum einde: 29-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hierbij een poging om de letter B meer op een hart te laten gelijken wanneer je het hoofd een kwartslag draait.
In het onderste ontwerp ben ik een stap verder gegaan om zowel het hoofd als het hart erin te krijgen.

Lettertype kan altijd wijzigen. Zowel strak als script, schreef- of schreefloos lettertype passen bij dit beeld.
interessante uitwerking. Ik vind de laagjes mooi die steeds iets verhullen. speelsheid en creativiteit in logo spreekt me ook aan en maakt verbinding met de creativiteit die ik voel en gebruik bij coaching en storytelling. De kracht van verhalen speelt bij alle activiteiten een belangrijke rol. Of het nu (team)coaching of training of interim management is. Het verhaal vanuit hart verteld maakt het verschil. Daarom: kun je eventueel ook nog iets in deze stijl verzinnen waarbij hoofd en hart verbonden worden met elkaar?
interessante uitwerking. Ik vind de laagjes mooi die steeds iets verhullen. speelsheid en creativiteit in logo spreekt me ook aan en maakt verbinding met de creativiteit die ik voel en gebruik bij coaching en storytelling. De kracht van verhalen speelt bij alle activiteiten een belangrijke rol. Of het nu (team)coaching of training of interim management is. Het verhaal vanuit hart verteld maakt het verschil. Daarom: kun je eventueel ook nog iets in deze stijl verzinnen waarbij hoofd en hart verbonden worden met elkaar?
interessante uitwerking. Ik vind de laagjes mooi die steeds iets verhullen. speelsheid en creativiteit in logo spreekt me ook aan en maakt verbinding met de creativiteit die ik voel en gebruik bij coaching en storytelling. De kracht van verhalen speelt bij alle activiteiten een belangrijke rol. Of het nu (team)coaching of training of interim management is. Het verhaal vanuit hart verteld maakt het verschil. Daarom: kun je eventueel ook nog iets in deze stijl verzinnen waarbij hoofd en hart verbonden worden met elkaar?
ging iets mis met posten, sorry ;-)
Bedankt voor de opbouwende feedback. Wens je dat ik bekijk om het hoofd en hart te verwerken in de vlekken of bij voorkeur dat de letter B plaats maakt voor een hoofd en hart dat verbonden is?

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Dag,
Hierbij mijn logo-ontwerp voor jouw coachingbedrijf. Het is een andere benadering dan alle varianten met de letter b en een vlek. Soms moet een persoon zijn blinddoek afdoen om meer te zien dan er is...
Dada
Joël