Zoals je zelf al zegt, zegt de naam Solvari al genoeg. Wat jullie eigenlijk doen is het matchen van klant en bedrijf, dat heb ik doorvertaald door de S te vervangend door een 2 en de i aan het eind door de 1. Wat aardig is, is dat je op deze manier een dynamisch logo kan maken. Stel je richt je op sport, dan kan je hetzelfde grapje uithalen met een ander lettertype. Dit principe moet je niet meteen toepassen maar kan wel zo gaan groeien.
De kleuren moet ik wel beter uitwerken maar ik wil eerst weten of je het basisidee ziet zitten.
Ontwerpen Logo en Huisstijl voor Solvari
- Wedstrijd van: NickdeKorteSolvari
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-02-2010
Datum einde: 24-02-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je inzending, maar helaas niet hetgeen wat wij voor ogen hebben.
dank hiervoor en wacht een verbeterde versie af.