Ik ben begonnen met de kernwaarden (uitstraling) te visualiseren. De vormen hebben puntige hoeken, dit staat voor oplettend, autoriteit (denk maar aan scherpe punten in de natuur). Door de vormen verschillende frisse kleuren te geven en ze door te laten schijnen, worden de waarden betrouwbaar (blauw) en transparantie. Door de 2 bedrijven andere kleuren te geven, zijn ze onderscheidend maar wel duidelijk onder 1 paraplu. Oranje/rood is gekozen voor de vertegenwoordiging van Holland.
Laat weten wat je er van vindt!
Ontwerpen van een fris en zakelijk logo voor integrale veiligheid
- Wedstrijd van: FISS Holland BV
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-12-2013
Datum einde: 20-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

