Geen commentaar
Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl kleurenschema font basis middelen voor Experts in Flex’
- Wedstrijd van: hans.scheers.expert
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 07-02-2020
Datum einde: 14-02-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze 2 nieuwe logo ontwerpen. Omdat u aangaf dat rood en blauw niet heilig is bij deze ook een voorstel voor andere kleuren: oranje met antraciet. Fris en zakelijk met een net iets warmere uitstraling dan blauw/rood.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Beste Hans,
Bij deze mijn inzending voor jullie wedstrijd.
Het beeldmerk bestaat uit een vinkje/checkmark, pijlen (vooruitgang) en een X in de negatieve ruimte. De rode X in 'experts' benadrukt vooruitgang ook nog eens extra.
Ik heb het logo afgebeeld met en zonder payoff.
Ik hoor heel graag wat jullie van mijn logo voorstel vinden.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Hallo Michelle,
Ik vind de 'x' in het beeldmerk niet meer zo goed uit de verf komen. Verder wel strak. Ergens mist de herkenbaarheid van de x in het beeldmerk en die in de naam.
Kleurencombinatie is niet per se heilig.