Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl kleurenschema font basis middelen voor Experts in Flex’

Datum start: 07-02-2020

Datum einde: 14-02-2020

Totaal budget: € 629.00
Nieuwste inzending
Book cover
Al designs

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een eigentijds logo en basis-huisstijl (kleurenschema, font, basis middelen) voor ‘Experts in Flex’.

De middelen die erbij komen zijn:
- een roll-up banner (tekst bijgevoegd)
- Basis Powerpoint template (basis; veel vrije ruimte voor content). Te gebruiken font moet een gemakkelijk te verkrijgen (systeem)font zijn.

Experts in Flex is een verzameling van (zelfstandige) experts, die actief zijn als adviseurs voor bedrijven in de flexibele arbeidsmarkt (uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus).

Wensen voor het logo:
- De uitstraling moet de expertise van de mensen achter Experts in Flex weerspiegelen
- We hebben zowel een Full-color als een diapositief logo nodig
- Naast een ‘volledig’ logo, willen we een herkenbare vierkante tegel hebben, die we voor social media kunnen gebruiken
- Kleurgebruik: het zou efficiënt zijn als de kleuren van het huidige logo gebruikt kan worden, maar dat is geen vereiste Dit zijn:
Rood: RGB 201/0/14
Blauw: RGB 29/84/108
- We vinden het leuk als we een deel van het beeldmerk kunnen gebruiken als herkenbare 'bullet' voor bijvoorbeeld een presentatie

- De Payoff “Voor flexbedrijven die vooruit willen” kan los van het logo gebruikt worden
- Bestanden die uiteindelijk opgeleverd moeten worden van alle versies: .eps, .ai, .png (transparante achtergrond) en .jpg. Tevens de originele vectorbestanden.

Inhoud van de roll-up banner:

Experts in Flex
Voor flexbedrijven die vooruit willen

Advies
- Compliancy: wet-en regelgeving / SNCU
- Kostprijzen en winstoptimalisatie
- Due diligence
- Procesoptimalisatie
- Marketing en recruitment
- Digitalisering
- IT-landschap / systeemkeuzes
Management
- Interim management
- Projectmanagement
- Training en coaching
Teamontwikkeling
- Medezeggenschap
- Workshops en gebruikerstrainingen
- Testen en matchen

Bedrijfsomschrijving


Experts in Flex is een verzameling van (zelfstandige) experts, die actief zijn als adviseurs voor bedrijven in de flexibele arbeidsmarkt (uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus).

Doelgroep


De doelgroep zijn flexbedrijven: uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus

Kleuren, favoriete logo's, must haves


het zou efficiënt zijn als de kleuren van het huidige logo gebruikt kan worden, maar dat is geen vereiste Dit zijn:
Rood: RGB 201/0/14
Blauw: RGB 29/84/108

Designer: michelle88 michelle88
logo_huisstijl-michelle88-FlA89V5M

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michelle88-F8qPLchM

michelle88michelle88

Bij deze 2 nieuwe logo ontwerpen. Omdat u aangaf dat rood en blauw niet heilig is bij deze ook een voorstel voor andere kleuren: oranje met antraciet. Fris en zakelijk met een net iets warmere uitstraling dan blauw/rood.

Met vriendelijke groet,
Michelle

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michelle88-DOpQ36wq

michelle88michelle88

Beste Hans,

Bij deze mijn inzending voor jullie wedstrijd.

Het beeldmerk bestaat uit een vinkje/checkmark, pijlen (vooruitgang) en een X in de negatieve ruimte. De rode X in 'experts' benadrukt vooruitgang ook nog eens extra.

Ik heb het logo afgebeeld met en zonder payoff.

Ik hoor heel graag wat jullie van mijn logo voorstel vinden.

Met vriendelijke groet,
Michelle

hans.scheers.experthans.scheers.expert

Hallo Michelle,
Ik vind de 'x' in het beeldmerk niet meer zo goed uit de verf komen. Verder wel strak. Ergens mist de herkenbaarheid van de x in het beeldmerk en die in de naam.
Kleurencombinatie is niet per se heilig.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.