Hallo LaVida,
Bijgaand mijn voorstel voor een logo, met een aanzet tot een huisstijl.
Het logo is uitgevoerd in een leesbare letter, met een moderne, caligrafische uitstraling. Als beeldmerk een vogeltje op een bloesemtak, met een caligrafische vorm erin verwerkt.
'Uitvaartbegeleiding' is uitgevoerd in een goed leesbare, vriendelijke letter.
Als voorbeeld hoe het logo toegeapst kan worden in de huisstijl, een opzet voor een visitekaartje. Hierin komen alle elementen uit het logo terug; de letters, de vogel en bloesem en de caligrafie.
Graag hoor ik wat je van de opzet vind. Mocht het in de smaak vallen, maak ik een opzet voor briefpapier en envelop.
Aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Ontwikkel een mooi fris en toegankelijk logo + huisstijl voor opstart La Vida uitvaartbegeleiding
- Wedstrijd van: La Vida
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2015
Datum einde: 14-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

