Ontwikkel een mooi fris en toegankelijk logo + huisstijl voor opstart La Vida uitvaartbegeleiding

Datum start: 11-07-2015

Datum einde: 14-07-2015

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
Mokum

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Beste designers,


Op verzoek van de opdrachtgever is deze wedstrijd verhuisd met een nieuwe briefing en budget:

http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/logo_huisstijl/ontwikkel-een-mooi-fris-warm-en-toegankelijk-logo-huisstijl-voor-de-opstart-van-la-vida-uitvaartbegeleiding/ontwerpen

Veel succes!


Creatieve groet,


Brandsupply

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


La Vida uitvaartbegeleiding is toegankelijk voor iedereen, jong en oud.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: graag gezien graag gezien
logo_huisstijl-graag-gezien-0eRyDn16

graag geziengraag gezien

foto bloesem meer naar de achtergrond
roze om warmte aan te geven
ik zou het fijn vinden om commentaar op de logo's te krijgen om ze te kunnen verbeteren

graag geziengraag gezien

de letters lijken niet scherp zijn ze in het ontwerp wel

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graag-gezien-zPoWc2F6

graag geziengraag gezien

als visitekaartje kunnen de gegevens op de achterkant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graag-gezien-xYrMCP56

graag geziengraag gezien

wanneer dit de goede richting opgaat werk ik nog verder aan de vogeltjes

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.