Ik heb voor de naam Ruimkundig gekozen omdat u beschikt over een ruime ervaring in het vakgebied. En ik het mooi vond dat dit terug zou komen in de naam. Ruim staat tevens voor ruimtelijk. De kleuren staan voor bebouwing (rood) natuur (groen) en water (blauw)
Ontwikkel een pakkende bedrijfsnaam logo en huisstijl voor een juridische adviesbureau
- Wedstrijd van: rickvanmanen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-10-2020
Datum einde: 30-10-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

De V en M stylistisch vormgegeven.

U bent zeer ervaren. Kundig. De ruimte Kundig. Ruimtekundig. De kleuren staan voor bebouwing (oranje/rood), water en groen.
We hebben een lichte voorkeur voor dit logo:
Dit ziet er goed uit! Nu we verschillende ontwerpen hebben binnen zien komen, lijkt ons het woord of deel daarvan: "omgevingsadvies" het beste passend als onder tekst.

Ruim van ruimtelijk. Groots. Breed. Het icoontje zijn gebouwen. Links bedrijfspanden, rechts huizen. In het midden groen/boom.