Ontwikkel een pakkende bedrijfsnaam logo en huisstijl voor een juridische adviesbureau

Datum start: 23-10-2020

Datum einde: 30-10-2020

Totaal budget: € 459.00
Nieuwste inzending
Book cover
rustydesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel en creëer een pakkende bedrijfsnaam, met vervolgens een strak en modern logo en huisstijl voor een juridisch adviesbureau in de Ruimtelijke Ordening.

De bedrijfsnaam moet pakkend, niet al te lang en fris overkomen. Een afkorting van meerdere woorden, kan ook.

Mijn naam is J. van Manen, ik sta er eventueel voor open als mijn naam onderdeel wordt van de bedrijfsnaam. Dit is echter geen eis.

Het logo moet fris ogen en uitnodigend ogen. Wij hebben nog geen idee welke kleuren ons het beste aanspreken maar zullen gedurende de wedstrijd duidelijk onze voorkeuren aangeven om een richting te kunnen bepalen.

Bedrijfsomschrijving


Achtergrond
Na 47 jaar bij een gemeente werkzaam te zijn geweest, waarvan vele jaren als juridisch adviseur in ruimtelijke ordeningszaken, breekt binnenkort mijn pensioen aan. Ik kijk terug op een mooie periode waarin ik regelmatig mensen wegwijs heb gemaakt in overheidsland. Burgers en ondernemers raken daar regelmatig het spoor bijster. Ik zou het jammer vinden als al mijn opgedane kennis en ervaring verloren gaat.

Een treffend voorbeeld: Juist op het moment van afscheid nemen, werd mijn zoon geconfronteerd met een ernstige bouwfout op een buurperceel waarbij zijn geplande nieuwbouw van een bedrijfspand in duigen dreigde te vallen. Wat daarin te doen? Ik ben hem gaan helpen met het zoeken naar de meest doeltreffende aanpak en juridische mogelijkheden. Mijn kennis en ervaring kwamen goed van pas.

Ook anderen wil ik daarin behulpzaam zijn. Een goede wegwijzer blijkt vaak nodig. Veel kwesties met de overheid blijken een oorzaak te hebben in onbegrip en onvolledige communicatie. Ik adviseer graag om een snelle en doeltreffende route te vinden in uw wensen ten aanzien van bouwen en gebruik van gronden en gebouwen.

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet fris ogen en uitnodigend ogen. Wij hebben geen idee welke kleuren ons het beste aanspreken maar zullen gedurende de wedstrijd duidelijk onze voorkeuren aangeven om een richting te kunnen bepalen.

Designer: sandyklein sandyklein
logo_huisstijl-sandyklein-jUZKk1ZI

sandykleinsandyklein

Ik heb voor de naam Ruimkundig gekozen omdat u beschikt over een ruime ervaring in het vakgebied. En ik het mooi vond dat dit terug zou komen in de naam. Ruim staat tevens voor ruimtelijk. De kleuren staan voor bebouwing (rood) natuur (groen) en water (blauw)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-sandyklein-XkWbSMDI

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-sandyklein-XUppbyl6

sandykleinsandyklein

De V en M stylistisch vormgegeven.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-sandyklein-tgmoHSKW

sandykleinsandyklein

U bent zeer ervaren. Kundig. De ruimte Kundig. Ruimtekundig. De kleuren staan voor bebouwing (oranje/rood), water en groen.

rickvanmanenrickvanmanen

We hebben een lichte voorkeur voor dit logo:
Dit ziet er goed uit! Nu we verschillende ontwerpen hebben binnen zien komen, lijkt ons het woord of deel daarvan: "omgevingsadvies" het beste passend als onder tekst.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-sandyklein-qbCCG4OW

sandykleinsandyklein

Ruim van ruimtelijk. Groots. Breed. Het icoontje zijn gebouwen. Links bedrijfspanden, rechts huizen. In het midden groen/boom.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.