Geen commentaar
Op de gezonde toer - Logo en huisstijl
- Wedstrijd van: gewichtsconsulent
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-04-2012
Datum einde: 05-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste,
Hierbij mijn ontwerp voor 'Op de gezonde toer'. Een retro lettertype en een retro appeltje samen gebracht tot een jong, fris, opvallend en krachtig logo. Graag jou reactie, Groetjes
Dank voor je inzending. Zeker fris en jong qua uitstraling. Ik heb voorkeur voor de groene variant. Hoe ziet het er uit als de letters de kleur van het bruine steeltje hebben? En hoe ziet het er uit als er meer actie, beweging in zit?
Met vriendelijke groet,
Merel
Beste,
Hierbij mijn ontwerp voor 'Op de gezonde toer' mits een paar aanpassingen zoals gewenst. Natuurlijk is het geen probleem om later nog dingen te wijzigen naar eigen smaak.
Groetjes,
Heidi